BaByliss E700 YTE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss E700 YTE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Michiel1975 17-01-2009
Geschreven voor: BaByliss E700 YTE

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen ervaringen wat een produkt betreft, maar ikzelf ben zeer tevreden over deze tondeuze. Gebruik deze sinds 10 maanden wekelijks om mijn haar op 1 mm lengte te krijgen. Zonder hulp van anderen breng ik dit in 10 tot 15 minuten tot een goed resultaat. Apparaat goed schoonhouden en soms een druppelje olie geven,dan levert 'ie wat mij betreft prima prestaties!!

M-ten 22-09-2008
Geschreven voor: BaByliss E700 YTE

Heb deze tondeuse een jaar of twee geleden gekocht en hij ligt onder het stof in de kast. Ben na twee gebruiken weer overgestapt op een zware vooroorlogse Babyliss die wel gewoon z'n werk doet. Het enige dat dit apparaat moet doen, doet ie niet: haar kort scheren. Je krijgt oneffenheden en banen in je haar. Bovendien blijven er overal haren zitten...Het kost erg veel tijd om er iets van te maken en toch blijf je de oneffenheden houden. Echt een dikke afrader!
De turbo is ook een zwaar overschatte eigenschap. Ik hou het wel op de oude tondeuse...wat een slecht product!

Patrick Ken 29-04-2008
Geschreven voor: BaByliss E700 YTE

Zaterdag een nieuwe tondeuse gekocht. Prima tondeuse, wel eerst gebruiksaanwijziging lezen.
Deze tondeuse is zeer krachtig en heeft voldoende keuzes.
Ik ben zeer tevreden over het resultaat en mijn gezin ook.

J P Janssen 19-11-2007
Geschreven voor: BaByliss E700 YTE

Dankzij deze tondeuse voor het eerst van mijn leven gebruik gemaakt van een niet-tevreden-geld-terug-actie.

Al 3 jaar scheer ik mijn haar op 3mm met een goedkopere Carmen tondeuse zonder problemen te hebben gehad. Toen daarvan het opzetkammetje stuk ging, overgestapt op de Babyliss.

Wat een tegenvaller! Ik kon nog beter met de Carmen en de kapotte opzetkam blijven scheren... strepen bleven er toch!!!! Ik kon absoluut geen goed resultaat krijgen met dit ding, ik bleef strepen en oneffenheden houden! Ook met hulp van mijn vriendin lukte het niet om een goed resultaat te krijgen.
Na 2 keer een uur bezig geweest te zijn om mijn haar op 3mm! lengte te krijgen maar teruggestuurd en nu wachten tot mijn geld wordt teruggestort...

Mogelijkheden zijn trouwens voldoende want er zitten verschillende opzetkammetjes etc. bij en er zit een turbostand op (voor nog sneller je haar verpesten?)

Het ding voelde wel degelijk aan qua materiaal dus daar dan ook een 6 voor.

PaulusBKB 17-06-2007
Geschreven voor: BaByliss E700 YTE

Voor de relatief lage prijs is dit een prima product. Ik gebruik hem voornamelijk voor mijn hoofd om kort haar kort te houden en dat gaat prima. Niet echt de zwaarste kwaliteit, maar hij doet het gene waarvoor we hem gekocht hebben.

Henk4324432 16-07-2006
Geschreven voor: BaByliss E700 YTE

Helaas, goed voor de baard, maar volstrekt ongeschikt voor
hoofdhaar. Ik moet echt een half uur maaien, en na inspectie door vriending nog
een rondje. echt waardeloos, 8/9 geprobeerd, want he waar hebben we het over,
een tondeuse...

superkapper 28-11-2005
Geschreven voor: BaByliss E700 YTE

Een tondeuse die je zonder snoer kunt gebruiken is echt een uitkomst voor mij!
Er zitten verder weinig toeters en bellen op dit apparaat, vandaar de 7 voor
mogelijkheden. Hij doet echter wat ik van een tondeuse verwacht, namelijk goed
scheren. Dit apparaat scheert soepel en zonder enige moeite mijn weerbarstige
melkboerenhondenhaar. Makkelijk ook dat ik de haarlengte kan instellen tot 4
centimeter, anders wordt het toch wel koud in de winter. Heb nog geen problemen
gehad met de degelijkheid, maar die verwacht ik ook niet.